- Odwiedziny: 850235
- Do końca roku: 236 dni
- Do wakacji: 43 dni
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wielkopolskich w Pawłowicach
-
Statystyki
-
Kalendarium
Czwartek, 2024-05-09
Imieniny: Grzegorza, Karoliny
REGULAMIN SZKOLNEGO KONKURSU NA PLAKAT „DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU: DZIAŁAJMY RAZEM!”
REGULAMIN SZKOLNEGO KONKURSU NA PLAKAT
„DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU: DZIAŁAJMY RAZEM!”
- Postanowienie ogólne.
Przedmiotem konkursu jest wykonanie plakatu pod hasłem „Dzień Bezpiecznego Internetu: Działajmy razem!”. Konkurs organizowany jest w ramach obchodów w naszej szkole „Dnia Bezpiecznego Internetu”.
- Cel konkursu:
Celem konkursu jest zapoznanie dzieci i młodzieży z problematyką bezpieczeństwa online oraz propagowanie pozytywnego wykorzystania Internetu. Treść plakatu powinna zachęcać do pozytywnych zastosowań Internetu, promocje tolerancji oraz tworzenie kultury zrozumienia.
- Zasięg i warunki uczestnictwa w konkursie.
- konkurs skierowany jest do uczniów Szkoły Podstawowej im. Powstańców Wielkopolskich w Pawłowicach,
- autorem prac może być tylko jedna osoba
- do konkursu mogą być zgłaszane plakaty autorstwa uczestnika, nienaruszające praw autorskich.
- Plakat wykonany może być w dowolnej technice plastycznej lub w technikach mieszanych, na brystolu, format A3. Pracę należy na odwrocie czytelnie podpisać: imię, nazwisko, klasa. Pracę należy przekazujmy do Pani K. Dworniczak sala nr 8, Pani K. Majchrzak – sala nr 9 i Pani K. Marciniak – gabinet pedagoga.
Drugą możliwością jest wykonanie plakatu w programie CANVA – pracę prosimy wykonać, logując się na link https://www.canva.com/brand/join?token=if7cOcufaJr69HVx919xfw&referrer=team-invite
- Zasady oceny prac:
- Zgodność pracy z tematem konkursu.
- Staranność i samodzielność wykonania.
- Oryginalność i samodzielność przekazu treści zawartej w temacie konkursu.
- Wrażenia artystyczne.
- Prace oceniane będą w kategorii – klasy IV - VI,
- Autorzy najlepszych 3 prac otrzymają nagrody i dyplomy uznania.
- Informacja o sposobie wykorzystania prac:
- Najciekawsze prace zostaną wyeksponowane na stronie internetowej szkoły.
- Udział w konkursie jest jednoznaczny z udzieleniem przez autorów prac zgody na ich wykorzystanie przez organizatora konkursu oraz akceptację regulaminu.
- Termin składania prac upływa 15 lutego 2023 r.